Mengenai Saya

Jumaat, 27 September 2013

Set mudah hamil terbaik ..Aku nak cuba product yang ni pulak...


Semalam aku dah bank in duit rm200 nak cuba yang LumiGlow tu dulu...yang sk al khishbun dan hulba aku belum cuba lagi sebab mahal juga harga nya...yang lumiglow aku beli dengan harga rm198 termasuk dengan free opt 10 keping  dgn upt 5 keping ...mungkin dgn harga upt sekali kot tu yg mencecah harga tu...kalau harga dia sebenar dalam lingkungan rm150 je...


kebaikan dan cara sapu LumiGlow seperti berikut :-


Siapa yang sesuai pakai lumiglow?
-yang kitar haid tak tetap
-yang rahim tidak kuat (kerap keguguran dan pernah keguguran)
-yang ada cyst, endometriosis dan fibroid di dalam rahim
-serta yang ada PCOS (polycystic ovary sindrome)
-yang tidak datang haid berbulan-bulan
-yang mempunyai masalah telur tidak matang/tiada telur
-yang senggugut teruk 
-yang mempunyai berat badan berlebihan

(10) macam mana cara guna lumiglow?
Sapu 3 Jari bawah Pusat, ARAH JAM.Sapu 3 kali sehari, selepas mandi. Semasa period setiap 4 jam..
KLIK SINI UTK LIHAT VIDEO CARA SAPU LUMIGLOW 
Kuantiti PenggunaanBulan Pertama : 2 botol (sukatan 2 jari setiap kali guna)Bulan Kedua : 1 botol (sukatan 2 jari setiap kali guna)
Info : Bulan pertama : 2 botol Lumiglow diperlukan sebab utk seimbangkan hormon anda yg selama ni tak seimbang. Jadi kuantiti penggunaan kena byk.Setelah seimbang hormon anda, penggunaan 1 botol(mulai bulan kedua) sebulan utk kekalkan keseimbangan hormon anda.
Catat Ulasan