Mengenai Saya

Khamis, 18 Oktober 2012

Segmen Miz Ruha | Lesen


! Assalamualaikum !

*Ini entry melekat*


Sambil blogwalking, sambil baca cerita. ^_^


******

SYARAT-SYARAT

1. Buat satu entry yang bertajuk "Segmen Miz Ruha | Lesen"

ni dia miz ruha

2. Letak banner di atas dalam entry tersebut dan linkkan ke entry ini.

3. Apa yang perlu korang buat dengan perkataan lesen ni.



Saya sendiri ambil lesen pada tahun 2006 , pada masa tu murah je cuma rm600 (kareta )saya ambil motor sekali ( rm150) murah kan? kalau sekarang aduhai..mahal gilar...dah 7 tahun dah lesen saya tu..bulan lepas dah renew untuk 3 tahun penat nak renew 1 tahun sekali lebih baik lama sebab kate jenis pelupa he...he...




Pengalaman saya ambil lesen saya pernah kena langar lori tapi nasib baik tak kena ..sebab enjin padam grrr.takut sekali masa tu...nasib baik cikgu yg ajar tak marah sebab pendiam ..he...he..


yg  paling kelakar cikgu saya pernah kata
"kate kenapa tak ambil lesen lori sekali, lesen kapal terbang ke..ha..ha... " sebab kate ambil 2 lesen sekali gus tu cikgu kata cam gitu...wa..ka....mampus kate kalau ambil lesen lori....



5. Peserta yang join segmen ini, WAJIB baca dan
komen entry peserta lain.

6. Tampal link entri korang dalam komen entri ini.


Jika penyertaan melebihi 10 orang,
5 blog bertuah akan direview. ^_^

Tarikh Luput
19 Oktober 2012
5.00 Petang

Catat Ulasan