Mengenai Saya

Ahad, 16 September 2012

Segmen Blogwalking Sambil Follow 1 Malaysia

Hari ni senjum memanjang je...rupa-rupanya selama ini seperti katak bawah gelas je..dapat tengok blog org lain ramai folower ternganga je tengok...ramai nye rakan dia? hari ni baru tau ikut je apa yg saya taip kat bawah  tu..dari folower 0 bertambah sikit demi sedikit ..fuh..rakan2 kat luar sana ikut apa yg kate lakukan pada hari ini..jom cepat....


Nak buat segmen ler...sebelum bersegmen sila FOLOW saya dulu lepas tu..


Tag from my friend len..
Jom join segmen nie !
motif?
pastinya untuk menambah kenalan blogger...

so, saya tag http://myasaraisa.blogspot.com/ dan semua kengkawan blog nie yang sudi nak join segmen ini...
saya sudah, awak bile lagi?


nota kaki: sesiapa yang dah join dalam segmen yang sama, dh follow tue bgtau yer, then i will follow you :)




Catat Ulasan