Isnin, 24 September 2012

Kraftangan



Tempat Ku berkarya..



ha..ni lah tempat ku bercraf..kemas tak..:) he..he..kecik je..biasalah nak baru bercraf..tapi tempat ni lah yg sentiasa aku hadap..hari2 tak pernah boring ...pernah satu hari menghadap je..laptop tu..tak ingat dunia..perut kruk..kruk pun tak diperduli* ada ku kesah* ha...ha..kang timbul gastrik baru tau..wa..wa..tak nak!!!!cuba tengok kat bakul coklat tu..a..a...berhari2 aku nak siapkan tu...tapi tak pe la janji aku suka..dan suka...
ok ...sampai di dulu lah nanti aku update yg selain nya..ta..ta..tu..tu...bye....(@@)


ang ni craf yg aku buat semua dah sold out tapi kalu nak order masih terbuka...apa2 pm saya ye http://www.facebook.com/cici.craf ni link fb saya ..terima kasih banyak2 sudi menjenguk fb saya...Ni lah hasil kraf saya..nanti saya update satu2  senang nak tengok kehalusan kraft kate ni..

2 ulasan:

Unknown berkata...

wahhhh..cantik sume craft2 awk buat..hehhe..
one day nak order dari awk ler..
buat gift untuk kawen..hhihihih

Unknown berkata...

terima kasih ..boleh2..